Nog een heftige aardbeving/another big earthquake - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Gerda - WaarBenJij.nu Nog een heftige aardbeving/another big earthquake - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Gerda - WaarBenJij.nu

Nog een heftige aardbeving/another big earthquake

Blijf op de hoogte en volg Gerda

12 Mei 2015 | Nepal, Kathmandu

Lieve mensen,

Vijftien minuten nadat wij met het vliegtuig uit Nepal waren vertrokken is het land opnieuw door een grote aardbeving getroffen. Met z'n drieën zitten we nu op het vliegveld met gemengde gevoelens.. Dankbaar dat we veilig zijn, bezorgd om de vele mensen in Nepal. Schuldgevoelens dat we nu niet dicht bij onze nieuwe vrienden kunnen zijn om ze bij te staan.
Ons hart gaat uit naar al die mensen die het al zo moeilijk hadden en nog zo angstig waren.
Willen jullie voor ze blijven bidden en dat de hulpverlening dit keer wel alle ruimte krijgt?

Dear people,

We were just 15 minutes in the air on our way back home, when another earthquake hit Nepal.
Right now we are at the airport of Kuala Lumpur with mixed feelings... Thankful that we are safe, but concerned about the people in Nepal. Also somehow feelings of guild come in because we can't support our new friends in Nepal physically.
Our hearts go out to the Nepali people. Please keep on praying for them, while many are facing lots of stress.

Thank you all so much for your support!

Gerda

Altijd weer een hele belevenis om onderweg te zijn. Bijzonder om mensen uit andere culturen te ontmoeten en geweldig om te zien dat op de één of andere manier allemaal onderweg zijn.

Actief sinds 07 Nov. 2014